0.nap, fel is út, le is út
2017. február 01. írta: msparis

Nem ért váratlanul a hosszú utazás, tudtuk, hogy kb. mi hogy lesz és mondhatni zökkenőmentesen ment. A meglepetés még otthon kiderült, miszerint nem kapunk szállást az Emiratestől és a Dubai reptéren fogunk éjszakázni. De az idő repült!

Az Emiratesnek összességében 3,3at adtunk (5ös skálán). Amiért levontunk, hogy a jegyvásárláskor nem volt feltüntetve, hogy bizonyos összeg elköltése fejében jár szállás. A másik, hogy Z foglalását a helyjegy lefoglalásakor nem tudtuk ellenőrizni. A harmadik, hogy a Dubai-Bangkok gépen sehogy sem akaródzott elvinni a tálcát.

A Dubai reptér színvonalas, egy-két apróságot leszámítva szerettük. Hatalmas, arra készüljetek egyik terminálból a másikba kis metro visz, de egy terminál bejárása is több mint fél óra. Ami nekem nagyon tetszett a mosdóknál mindig volt valaki aki figyelt a tisztaságra.

Bangkokban viszonylag gyorsan átjutottunk a vízumpecsételésen. Überezni szerettünk volna, de úgy éreztük, itt sem annyira díjazzák ezt a fajta utazást, nem voltak segítőkészek megtalálni honnan indulnak. Végül wifi segítségével láttuk, hogy a 2.emeletről, ekkor viszont már lenn voltunk. Fel is út, le is út ahogy mondani szokás...vagy mégsem? Egyszerűen nem bírtunk visszamenni, a mozgólépcsőn nem engedtek, a lift meg nem állt meg a másodikon. Így egyelőre rejtély, hogyan juthattunk volna vissza. Maradt tehát a taxizás, elfogadható áron.

Hullafáradtan, de tele kíváncsisággal érkeztünk a hotelünkbe a Khaos Roadra, amiről a következő bejegyzésben írok majd.

Folyamatosan töltök fel új képeket a képek mappába!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.