Egyszer volt Budán garázsvásár
2017. május 24. írta: msparis

Egyszer volt Budán garázsvásár

..avagy megéri-e garázsvásárt tartani?

Amióta hazajöttünk Thaiföldről, állandóan mozgásban vagyunk. Mondhatnánk, hogy benne van a zabszem a se...sejhajunkban. Már a következő kalandot tervezgetjük, de közben megpihenünk itthon egy kicsit családi élményeket na meg pénzt gyűjteni. Nemsokára költözünk, bár most egyelőre csak országon belül. Egy költözés mindig a szelektálással kezdődik. Mi az, amit ne vigyünk magunkkal, mi az, ami nélkülözhetetlen. Mivel nem a szomszéd kerületbe költözünk, ezért mindenképpen optimalizálni kell a cókmókot. A rendezgetés során egyre több lett a "nem jön velünk" kategória. Főként a női ruha kupac nőtt és nőtt. A "szerelembe estem, megvettem, egyszer volt is rajtam" ruhákkal eredeti tervünk is az volt, hogy minimális összegért eladjuk. Aztán mivel elég sok lett ebből, és még a családban más is költözik, megszületett a gondolat, hogy inkább szervezzünk egy garázsvásárt. Nagyszerű! Nem kell egyesével, többesével felrakosgatni különféle portálokra a közben legalább száz darabra duzzadt készletet, hanem elég csak beharangozni a garázsvásárt. 

 20170516_103222_1.jpg

Lázasan készültünk rá. Szelektáltunk, összeválogattunk, mostunk. Nagyon lelkesek voltunk, tömegek hadára készültünk. Hiszen nem csak női ruhákat, de gyerekruhákat, könyveket, dvd-ket, játékokat, bizsukat is néhány száz forintért kínáltunk eladásra. 

18489905_1374572525913873_1138520262181909420_o.jpg

Foglalkoztunk reklámmal is, anyukás csoportban hirdettünk, fizetős kampányt készítettünk, több különböző csoportba is reklámoztunk, majdnem egy héten keresztül. A garázsvásárok oldalára is felkerült. Offline marketinggel is promóztunk, hirdetőtáblára ragasztottunk ki felhívást.

Ajándék hűsítő itallal is készültünk.

Eljött a nagy nap, tábla ki a kerítésre, áruk és mi készen a vásárlók fogadására. De a roham elmaradt. Jöttek néhányan, vettek is ezt- azt páran. Összességében a két nap alatt kevesebb, mint tíz vásárlónk volt, ebből hárman csak úgy az utcán sétálva látták, bejöttek, körülnéztek, vásároltak.

18716544_1447099891999609_269368943_n.jpg

Az utolsó vevő, aki két gyerek felsőt vitt 600 Ft-ért, megkérdezte megéri-e. Nem tudtam neki azt  se mondani, hogy nem azt, se hogy igen. Lényegében a helyért nem kell fizetni, a hirdetésért se muszáj. Embert nem kell alkalmazni, nekünk elment vele néhány óránk, de végül is az még belefér. Olyan dolgokat adunk el, amiért egyszer fizettünk, persze töredék árért lehet eladni, de az is több, mint a semmi. Meggazdagodni szerintem nem ebből fogunk. Bár lehet, hogy nekünk kellett volna nagyobb hangsúlyt fektetni az offline marketingre. Nem tudjuk, hogy rossz célcsoportot céloztunk-e meg vagy egyszerűen nem érdekli az embereket az ilyesmi. 

Szívesen várjuk mások tapasztalatait, és azt, hogy kinek milyen hirdetési módszer vált be.

Ugyanitt női Atmosphere rövid ujjú póló eladó. ;-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandorutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr6912538527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása