1.nap Bele a sűrűjébe
2017. február 02. írta: msparis

Ott tartottunk, hogy landolt a gépünk itteni idő szerint 18,30kor. Vízumellenőrzés és a rég nem látott poggyászunk (Dubajban nem volt velünk) felszedése után elindultunk, hogy nekivágjunk kis kalandunknak.

Nagyjából egy órás volt az út befelé, amint közelebb értünk kezdett telítődni az út. Rutinos taxisofőrünk azonban igyekezett elkerülni a dugókat.

A srácok màr Dubajban átöltöztek, én csak a bangkoki reptéren váltam meg a pulcsimtól. Végre meleg!

A szállásunk az egyik turisták által nagyon népszerű utcában van Khaosan Roadon. Barátságos recepciós fogadott, mosolygva mondta, hogy csak utcára néző szoba van de holnap kaphatunk másikat. Hogy miért fontos ez? Khaosan az az utca, ahol hajnal kettőig szól a zene, de nem az a lágy, halk típus. Gondoltam biztos hangszigeteltek az ablakok, de nem! Rajtunk segített a fáradtság így is aludtunk mint a bunda.

Az utca nagyon hangulatos, tele árusokkal.

A Buddy Beer éttermet választottuk első vacsoránkhoz, ahol kényelmesen elfogyasztottuk az ízletes pad thait és csirkét rizzsel. Az ételek 1000Ft alatt elérhetőek, normális adag és finom!

A hotel tetején medence van, és kiülős bár, ahonnan csodás a kilátás Bangkokra. Összességében a hotelt jóra (4) értékeljük, a szobák tiszták, az ágyak kényelmesek, az árak elfogadhatók (~5000 Ft/éj/fő reggelivel), és tényleg kaptunk másik szobát, de! Itt is hallani még a zenét egy kicsit, így csak azoknak ajánlom akik bírják az éjszakázást, akik szeretik ezt a feelinget, akiket nem zavar a zaj.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.